head vs. heart

Skrivet: 2013-05-02 Klockan: 15:01:34
Humöret har varit allt för svajigt den senast tiden. Så är det väl ibland. Nu mår jag bättre i alla fall och jag är glad jag har vänner och familj som verkligen bryr sig, tack. Valborg firades ute i Emmas sommarstuga i Spillersboda med både nya och bekanta ansikten. Jättetrevligt var det. Gårdagen bjöd på solsken och jag fick mitt första myggbett för i år. Idag är det 2 maj vilket enligt mig är heelt obegripligt. Imorgon har vi mösspåtagning, det är om möjligt ännu mer obegripligt. Obegripligt men roligt utav bara sjutton. Nu måste jag skriva färdigt en liten rapport, det är väl inte lika roligt kanske, men fan nu får det vara slut på negativitet. Jag bara MÅSTE lära mig att sluta tänka sönder saker och överanalysera, jag blir tokig på mig själv. Ska skita i saker så får mig på dåligt humör och uppskatta och absorbera saker och framför allt människors engagemang som får mig på bättre tankar.

KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0