hälften av dom som älskar exploderar

Skrivet: 2013-05-08 Klockan: 22:56:58
Känns så skumt att denna bild togs för nästan exakt två år sedan. Då gick jag i ettan. Då var allt nytt och spännande. Brister eller negativa aspekter kring skolan existerade inte för mig då. Konstigt att det istället har gått upp och ner under endast detta läsår. Men som tidigare nämnt; jag vill vara glad och tänka positivt nu. Vi går ju trots allt mot ljusare tider, både rent årstidsmässigt men även praktiskt. Slutet av tunneln börjar synas tydligare för varje dag. Det känns som att det enda som omskrivs här är skolan, men det tar upp så stor del av mitt liv nu bara. Om låt säga två tre månader lär helt andra saker stå nedskrivet här. Herregud. Undrar vad jag kommer göra vid den tiden. 
 
Jag måste fixa ihop lite nya fotografier. Jag har varit skamligt dålig på att ta med mig kameran när jag har varit ute och flängt. Nu väntar långhelg i alla fall och det känns så tacksamt. Ska lapa sol, om den väljer att stanna kvar dvs. 

KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0