we're not made of steel

Skrivet: 2013-02-01 Klockan: 17:28:18
Skriver, skriver och skriver. Helgen kommer fortare än väntat, och under veckan har jag varit nostalgisk och lyssnat på låtar från Disneys gamla klassiker, så som Tarzan, Mulan och Lejonkungen. Finns det något bättre? Blir alldeles varm i själen av att lyssna på dem. Träningen har äntligen blivit en del av min vardag igen och det känns hur bra som helst. Känner mig starkare för varje dag som går. Fysisk träning sägs ju förbättra prestationsförmågan när det kommer till studier, hoppas det är sant, för nu behöver jag det verkligen. Projektarbete och uppsatser ska göras klart. Kom igen nu Julia..! 

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Anonym
Skrivet: 2013-02-02 Klockan: 11:32:29 | BLOGGADRESS:

Gymmet äger!





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0