one day we will work it out

Skrivet: 2012-09-02 Klockan: 21:30:56




Man brukar ju säga att tiden går fort när man har roligt. Jag har nog haft väldigt roligt den senaste tiden för när jag tittar bland bilder från de gångna dagarna märker jag att jag har hunnit med en hel del. Självaste Fredrik Reinfeldt var på besök på Roden i början av veckan. Johanna har sovit på en madrass nedanför min säng två nätter i rad. Oliver m.fl. ordnade en lärakänna-dag för ES och MP. Min älskade vän Emma har gått och blivit mydig, detta firades så klart med fika och presenter hemma hos Burmans. Jag, tillsammans med Johanna, Emma, Sara, Klara och Andreas begav oss till Stadion i torsdags för att se Coldplays spelning. Det var bland det bästa, häftigaste och mest otroliga jag har upplevt i hela mitt liv. Jag fick gåshud när publikhavet på över trettio tusen personer fortsatte köra till "Viva la vida" trots att Chris Martin hade slutat sjunga. Åh. Glada, trötta och i extas tog vi en sen buss hem till Norrtälje igen.
På fredagen körde Ted ut oss (Johanna, Hannes, Andreas, Johanna och jag), ut till Häverödal där festligheter väntade. Massor med nytt folk och mycket skratt. Klockan sju morgonen där på vaknade jag på soffan, iklädd gårdagens kläder och smink, sånt händer ibland. Väl hemma igen orkade jag inte hålla ögonen öppna, så det blev en tupplur till. Lördagkvällen till ära jobbade jag och Sara på Norrtälje gummicentrals årliga fest, riktigt kul var det, och mycket dricks gick vi hem med.
Idag blev det en fika på stan med bästis. Har även försökt strukturera upp mitt liv lite, har fyllt i kommande uppgifter och evenemang i kalendern. Insåg då att det faktiskt är en del saker som ska hinnas med under det kommande läsåret. Hjälp.
 

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Fanny Steisjö
Skrivet: 2012-09-05 Klockan: 08:13:44 | BLOGGADRESS:

Hej Julia! Jag tänkte börja blogga igen men har heeelt glömt bort hur man fixar designen. Så min fråga till dig är om du skulle kunna hjälpa mig med den? Ingenting speciellt utan bara enkelt och stilrent -(som du har).
Svara gärna i meddelande på fb. Puss Puss

KOMMENTERAT AV: e
Skrivet: 2012-09-25 Klockan: 16:18:53 | BLOGGADRESS:

ta å blogga lite nu va





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0