Radio

Skrivet: 2012-10-09 Klockan: 19:15:44
Igår hade jag, Johanna, Emma och Sara radiodebut i Radio Roslagen! Minutrarna precis innan sändning höll jag nästan på att svimma utav nervositet. Men den känslan släppte allt eftersom och summa sumarum så var det verkligen jättekul! Vi fick disponera en timme hur vi ville. Det blev lite musik, diskussioner kring skolan och prat om musik och framtiden. Om man är sugen på att höra hur det lät när fyra mediatjejer höll i ett radioprogram för första gången så är det bara att klicka här!

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Sara
Skrivet: 2012-10-09 Klockan: 19:36:03 | BLOGGADRESS: http://radiomusic.blogg.se

Gud va roligt! Jag vill också få in en fot i radion!

KOMMENTERAT AV: Anonym
Skrivet: 2012-10-10 Klockan: 13:51:43 | BLOGGADRESS:

Jag säjer bara: Proffsigt! Bra mix av ämnen och musik.

KOMMENTERAT AV: alice
Skrivet: 2012-10-27 Klockan: 12:21:11 | BLOGGADRESS: http://alicetollbring.blogspot.com/

lyssnade på programmet! vad duktiga ni är!! och bra musik+++++





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0