en månad kvar

Skrivet: 2012-10-17 Klockan: 19:20:32
Nu är det så lite som en månad kvar tills jag fyller 18! Ironiskt nog känns det allt längre bort ju närmare man kommer. Fler och fler av mina vänner har redan gått och blivit myndiga vid det här laget, kanske är det därför... Men men! De veckor som återstår lär gå fort. 
För övrigt så rullar det mesta på. Det känns som att jag inte lyssnar på något annat än Kent just nu. "Du & jag döden" lyssnar jag verkligen sönder haha. 
 
Jag har kommit fram till att jag måste sluta överanalysera allt, för i nuläget gör jag verkligen det, och det tar kol på mig! Om det ändå vore så enkelt att bara strunta i saker, eller i alla fall kunna lägga dem åt sidan till viss del. Hjärnan blir ju överhettad... 

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Millejor
Skrivet: 2012-10-18 Klockan: 09:08:04 | BLOGGADRESS:

Kloka ord och tankar Julia!





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0