du är min hjälte för du vågar vara rak

Skrivet: 2012-10-22 Klockan: 22:45:43
 
Varför existerar fraser som "nej men..." "men tänk ifall..." "jag vågar inte..." "om det inte går då..." Överanalyserande tankegångar önskar jag att jag kunde radera ur mitt system, i alla fall just nu. Jag behöver dem verkligen inte. Jag vill kunna ta saker som de kommer och kunna släppa dem och gå vidare ifall de inte utformade som jag hade hoppats och trott. Alla dessa oskrivna regler hit och dit. Varför kan man inte bara göra det som känns rätt i magen? "Nej men så kan jag ju inte göra, hur skulle folk se på saken?" Så himla frustrerande att man inte kan agera på ett visst sätt som känns så himla rätt, men som inte anses vara rätt utav omgivning... Blä. Lite sömn gör att jag kanske får lite ordning i skallen, värt ett försök i alla fall. Godnatt. 

KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0