att synas utan att verka ser enkelt ut på håll

Skrivet: 2012-10-25 Klockan: 16:57:00
Imorse låg temperaturen under nollsträcket... Måste kylan komma redan? För min del hade den gärna kunnat vänta lite till. Den sista skolveckan innan (ett efterlängtat) lov börjar lida mot sitt slut. Bortsett från irriterande tankar och funderingar hit och dit så har det mesta känts bra. Jag är så himla glad att jag omges av människor som får mig att skratta och må bra när allt annat känns mörkt och trist. Att ni orkar lyssna på hur jag resonerar och funderar kring saker och ting... Jag uppskattar det otroligt mycket. På tisdagskvällen tog jag mitt pick och pack hem till Johanna och spenderade natten där. Lite avbrott i den vardagliga rutinen kan göra så mycket. Igår hade vi sovmorgon, tackar Gud för det. Efter en ljuvlig sconesfrukost traskade jag och Johanna till skolan. Mot slutet av dagen var det dags för mig att hålla i min redovisning på psykologin, trots lite spända nerver så gick det bättre än väntat och det känns skönt att det är gjort nu. Dock stör jag mig något förbannat på att jag alltid ska bli så otroligt torr i munnen när jag ska hålla i en muntlig framställning..! Oh well. En dag kvar till lov. 23 dagar kvar tills jag fyller år. 29 dagar kvar till Swedish House Mafia. Nog har man saker att längta efter. 
 
 

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: esma
Skrivet: 2012-11-12 Klockan: 22:24:38 | BLOGGADRESS: http://esmasternersson.se

så fin bild





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0