people change, and unfortunately not always for the better

Skrivet: 2012-05-06 Klockan: 16:55:59

Kvällen igår var trevlig. Det bjöds på mycket skratt och fick även se en del saknade ansikten. Jag gjorde i och för sig största tabben då jag tappade mobilen i toaletten... Himla dumt alltså. Den vägrar starta, tack och lov så har jag försäkring på den, så förhoppningsvis kommer det ordna sig så fort som möjligt. Jag märker redan nu, efter inte ens 24 timmar, hur beroende man blir utav sin smartphone..! En sådan liten bagatell som att inte kunna se vad folk lägger upp på Instagram är jättefrustrerande just nu! Det om något skulle jag utav tvekan kalla ilands-problem.
Nu under eftermiddagen har jag försökt räkna matte, dessvärre utan några framsteg. Snälla gör mig fri från andragradsekvationer, binomer, konjugatregler och kvadreringsregler!!

KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0