oh happy days

Skrivet: 2012-05-03 Klockan: 17:44:01
Klockan ringde som sagt väldigt tidigt idag. Klockan sex var jag på Flygis för att medverka på inventeringen, det gick bra! Vid tio stämplade jag ut och åkte hem och åt lunch lite senare, då vi inte hade några lektioner på morgonen - så skönt! Eftermiddagens två lektioner gick som smort och därefter tog jag och Johannabesto ett spontant beslut om att fika. Åt godaste mackan och drack godaste dubblelatten på Tre Praliner. Att gå upp klockan sju imorgon kommer kännas som rena rama sovmorgonen med tanke på hur tidigt jag gick upp idag! Klockan nio väntar första kassaintroduktionen. Fick även hem mitt jobbschema idag vilket ser fint ut. Det går bra nu!

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: MILLEJOR
Skrivet: 2012-05-04 Klockan: 06:29:06 | BLOGGADRESS:

Fint flyt Lula!

KOMMENTERAT AV: Anonym
Skrivet: 2012-05-04 Klockan: 12:35:10 | BLOGGADRESS:

Grattis till sommarjobbet!

KOMMENTERAT AV: emelie
Skrivet: 2012-05-04 Klockan: 20:35:09 | BLOGGADRESS: http://nattstad.se/mlieee

skit kul julia, kanske kan ses i helgen? :)





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0