monday once again

Skrivet: 2012-05-07 Klockan: 18:39:23
Det är ganska sjukt vad trenderna förändras. Idag hade jag nämligen på mig en jeansjacka som jag i all hast hittade djupt in i garderoben. Tror jag fick den av mamma för ca 2 år sedan, vid den tidpunkten tyckte jag verkligen att den var gräsligt ful! Men när jag hittade den här om dagen hoppade jag utav lycka! Helt ovetande om att den faktiskt legat i garderoben så pass länge. Att jag idag har på mig något som jag för ett par år sen aldrig skulle sätta på mig är ganska komiskt faktiskt.
Annars då? Konstaterade nyss att det är exakt en månad kvar till sommarlov. Om man bortser från den lilla pluggångesten jag har som ligger och gnager i bakhuvudet så känns det så bra så det är galet åt det.
Satt ute på rasten med Johanna och Emma och stekte i solen. Gick som hastigast till sjukgymnasten straxt efter 2 för en s.k. "Shockwawe"-behandling, något som ska hjälpa mina benhinnor lite på traven.
Mötte upp mamma på stan vid fem för att lämna in telefonjäkeln, kommer behöva gå runt handikappad mellan 1-2 veckor, men så är det! Under tiden får jag hänga runt med min gamla Aino.

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Jojo xD
Skrivet: 2012-05-07 Klockan: 21:31:32 | BLOGGADRESS:

du var jetefin i den jackan idag. fett avis. GIVE IT 2 ME!

superfin :* passar dig





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0