it's the small things that makes life big

Skrivet: 2012-05-28 Klockan: 20:46:41

Dagen har bestått utav att vandra runt i skogen bland grenar, berg, Lera.. och för att inte tala om mygg..! Har man halkat efter med att göra orienteringsuppgiften så har man. Jag tog därför tag i det idag tillsammans med Borgis, Emso och Ralleman. Vi var ute ett jäkla tag och ibland var det allt för svårt att hitta kontrollerna. Men till slut blev vi färdiga och vi hade faktiskt ganska roligt på vägen, vi ramlade, skrattade och jag trampade i lera då jag skulle känna efter om det var möjligt att passera över ett vattendrag, svaret blev nej. 
Love my classmates. 

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Mallan
Skrivet: 2012-06-01 Klockan: 13:25:04 | BLOGGADRESS: http://maa

"jag trampade i lera då jag skulle känna efter om det var möjligt att passera över ett vattendrag, svaret blev nej." jag och linnea gjorde exakt samma misstag, lovar att det till och med var samma vattendrag.. haha!





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0