i'm surrounded of your embrace

Skrivet: 2012-05-16 Klockan: 20:07:21

Idag gick jag min sista skoldag för den här veckan, långhelg väntar! Tummen upp för det. Sommarlovet närmar sig med stormsteg, det är så lite som tolv skoldagar kvar?! Hur i sjutton hann tiden rusa iväg så mycket? En annan sak jag försöker inse är att vi om ett år vid den här tiden är redo att ta studenten, jag längtar redan nu. Det mesta känns faktiskt riktigt bra för tillfället. Jag är så glad att jag har mina fina vänner och bekanta, de får mig att må så bra. Jag längtar hur mycket som helst till sommaren, den här ska slå den förra.  

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: mikko
Skrivet: 2012-05-20 Klockan: 22:08:35 | BLOGGADRESS:

I miss us <3





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0