you've got a killer smile and it's murdering me

Skrivet: 2012-03-16 Klockan: 15:29:05

Plötsligt så var det fredag! Otroligt vad dagarna har gått fort, likaså denna. Klockan sex steg jag upp imorse för att träna halv sju, körde några riktigt jobbiga magövningar tillsammans med Sofia!
Var på praktiken lite tidigare idag för att vara med på en guidad tur om konstnären Mari Rantanens tavlor (som sitter uppe i konsthallen just nu). Det var riktigt intressant faktiskt, plus att hennes konst är väldigt fin tycker jag! Klockan tolv åt jag lunch med Andreas och Dalan, pizza blev det - mums! Det var kul att äntligen träffa dem, var ju en vecka sen sist!
Min handledare och resten av de anställda här på min praktikplats åkte iväg vid lunch så jag har varit ensam sen klockan ett, vilket inte har gjort så mycket faktiskt. Jag har bl.a. fotograferat lite tavlor, och så har jag fikat hehe. Snart tänkte jag dra hem och ta helg. Ska ju har praktik nästa vecka också, ser fram emot det. Personalen är så trevlig!


KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0