within & without

Skrivet: 2012-03-11 Klockan: 17:09:10
Well hello there! Gårdagen började väldigt segt, blir så trött på mig själv och mina humörsväningar... Det blev i vilket fall genast bättre när Klara ringde på dörren och tog med mig ut på en promenad i det härliga vädret. Vi gick ett bra tag med raska steg så lite varm kläderna blev jag allt. Väl hemma igen tog jag det lugnt fram tills middagen. Stressade mig därefter ner till Hemmakväll i regnet med de minst väderanpassade skorna, Converse in my ♥. Inhandlade godis i massor tillsammans med twinsen som vi åt upp framför Melodifestivalen hemma i deras bekväma soffa. Såg också filmen Bridesmades, herre vad rolig alltså. Rekommenderar den filmen starkt!
Somnade gott med Klara bredvid mig sedan. Vaknade tidigt idag p.g.a. värmeslag haha... Klara och jag fixade drömfrukost till oss och resten av familjen Berndtsson. Väckte också Anna kanske lite för hastigt mohaha.
Tog oss upp till Sportcentrum för att se Ceres herrar spela sin sista match för säsongen, de spelade sjukt bra, utklassning!
Johanna kom hem till mig och åt avokadomackor och drack te sedan. Dessa mackor kan vara de godaste på denna jord.
Middag och träning väntar denna kväll. Imorgon blir min första dag utav tio på praktiken. Jag fixade tack gode gud ett ställe att vara på till slut! Take care!

KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0