be sure to taste your words before you spit them out

Skrivet: 2012-03-26 Klockan: 17:19:57
Jag känner att den här morgonen hade kunnat börja bättre. När jag var halvvaken och låg och drog mig i sängen började jag fundera över varför alarmet aldrig ringde, då jag plötsligt insåg att jag faktiskt stängde av det förut. Så jag flyger upp ur sängen och ser att jag har försovit mig en halvtimme. Inte så mycket egentligen, men vanligtvis försover jag mig aldrig, och då menar jag aldrig! Resten av morgonen blev allt för stressig, men jag hann till skolan i tid! Lunchade på Tullen med med Sara, Rasmus och Dalan, åt jättegod kyckligsallad. Gick sedan tillbaka till skolan för att göra en skoluppgift, och sen slutade jag faktiskt för dagen då jag inte hade något i-val. Snart ska jag äta middag.

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: millejor
Skrivet: 2012-03-27 Klockan: 06:53:34 | BLOGGADRESS:

Tänk att du försov dig Julia! Jag har väl aldrig

varit med om att du gjort det tidigare. Vi får skylla på sommartiden!

KOMMENTERAT AV: Anna
Skrivet: 2012-03-27 Klockan: 11:49:58 | BLOGGADRESS: http://lifeinlund.blogg.se/

Jag tror att det är hälsosamt att försova sig lite ibland ;)





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0