time to exercise

Skrivet: 2012-03-19 Klockan: 17:09:33
Vad som hände med vårvädret denna dag undrar jag... Kanske att man tog på sig vårkläderna lite allt för hastigt förra veckan. Men nu har det ju trots allt klarnat upp och solen skiner så vi får hoppas att det fortsätter så, ingen mer snö nu va! Dagen har varit bra, tog ett lunch brake hos mormor även denna dag. Har hållit på med lite bildbehandling och druckit kaffe, jag klagar absolut inte! Nu har jag slängt på mig träningskläderna, it's time for workout!


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Matilda
Skrivet: 2012-03-20 Klockan: 15:50:25 | BLOGGADRESS: http://matildawijk.blogg.se/

Sv. Jag förstår hur du menar med det du skriver! Och förstår hur frustrerad du blir över det hela.. Vill bara att folk ska fatta hur irriterad och frustrerad man blir över sånt här, usch..



Hela du är att to die for, och du är oerhört vacker utan hår Julia.. Du borde verkligen se det jag ser, du är så fin hörru. Puss på dig <3





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0