försöker vända blad

Skrivet: 2012-03-05 Klockan: 10:15:29

Torsdagens första hälft ägde för rum i Stockholm för min del. Tillsammans med Johanna åkte jag dit och spenderade kanske en aning för mycket pengar. Får helt enkelt skylla på att det var länge sen jag gjorde det senast, och jag är jättenöjd med det jag fick med mig hem! Det blev bland annat ett par skor, två tröjor och en klänning.
Väl hemma hann jag knappt bara komma innanför dörren innan det var dags att vända igen. Tillsammans med Sara och mina favvistvillingar Berndtsson blev det middag på Kina, hur gott som helst. Kvällen slutade med slöhäng i soffan hemma hos dem.
Efter en god fredagsfrukost vandrade jag hem och gick sen och tränade. Kvällen bjöd på naturgodis och film med Johanna.
I lördags åkte jag som sagt till Rimbo tillsammans med Sara och Anna & Klara för att titta när både Rimbos herrar och damer spelade. Stämningen i hallen var helt galen! Känslan när de gjorde mål och musiken donade ut ur högtalarna var så härlig. Jag önskar att jag kunde spela handboll på den nivån, saknar spelandet.

Vad hände sen då? Gårdagen hade jag tänkt ägna åt att träna och plugga, plus födelsedagsfika hos Greta som fyllde 3 år, grattis gulle!
Dock blev det ändrade planer, jag blev blev sängliggandes hela dagen, p.g.a. illamående och värk i hela kroppen...
Idag mår jag bättre, och efter över 30 timmar i sängen har jag nu förflyttat mig till soffan. Borde ägna dagen till att plugga.


KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0