in all this chaos we found safety

Skrivet: 2012-03-22 Klockan: 10:32:17


Besöket hos sjukgymnasten igår gick bra. Jag blev bl.a. tilldelad ett par stretchövningar som jag ska göra varje kväll fram tills nästa gång vi ses, vilket är om ca fyra veckor. Sen konstaterade både hon och jag att de skor jag använder inte alls passar mig, så jag borde se till att skaffa mig ett par skor som passar mig som handen i handsken snarast. Jag hoppas innerligt att det blir bättre snart!
Det blev ett hårt men skönt träningspass med Sofia igår efter middagen.
Nu har jag precis börjat med mina uppgifter här på praktiken samtidigt som jag dricker första koppen kaffe för dagen. Att jag för en väldigt kort tid sedan inte gillade kaffe är något som känns otroligt långt borta! Nu de senaste två veckorna har det blivit ett flertal koppar varje dag!
Det känns som att mina dagar består utav praktik, bildredigering, äta, träna och sova. Idag tänkte jag ändra lite på det. Dels genom att jag faktiskt ska till min mormor vid fyra och baka bullar, och dels genom att jag ska hem till besto ikväll för att äta tacos med fina vänner! Nu ska jag jobba på ett tag till, sen ska jag ut i det sköna vädret och luncha med mina amigos!


KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0