i'm building a still to slow down the time

Skrivet: 2012-03-23 Klockan: 19:21:48


Invigde sailorjackan denna fredag. Det känns verkligen som att det är typiskt oss svenskar att ständigt kommentera vädret, men i dessa dagar har det nästan varit oundvikligt. Man blir ju lika positivt överaskad varje morgon man vaknar och ser att solen skiner ute!
Till lunch köpte jag med mig en macka från Tre Praliner som jag tog med mig till en bänk vid ån. Med musik i öronen och solglasögonen på näsan avnjöt jag den så otroligt goda macka och sög åt mig så mycket solsken som det bara gick. Vid slutet av dagen blev jag bjuden på nygräddade våfflor med grädde och hallonsylt, plus att jag hade med mig vaniljbullarna som jag bakade igår, de uppskattades! Det var ju faktiskt min sista dag på praktiken idag, det kändes både lite vemodigt och skönt på samma gång. De var så gulliga och hade bl.a. köpt en fin blombukett till mig. Det har varit så skönt att vara i konsthallens lugna miljö i två veckor, men nu längtar jag faktiskt efter mina klasskamrater.
Trevlig helg!

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: emelie
Skrivet: 2012-03-24 Klockan: 13:04:42 | BLOGGADRESS: http://nattstad.se/mlieee

snygg jacka ye! :))





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0