did i say to much? did i say enough? i don't know

Skrivet: 2012-03-20 Klockan: 17:40:25




Imorgon ska jag till en sjukgymnast för att kolla upp mina benhinnor, äntligen säger jag. Det är samma som jag var hos för ett par år sedan då jag stukade foten. Jag träffade henne igår på gymmet, när hon säger "friskis börjar bli ditt andra hem va?", ska jag tolka det som något positivt eller negativt? Jag tolkar det som något bra haha! Men jag hoppas att hon kommer kunna hjälpa mig.
Dagen har flytit på bra. Inhandlade ett par solglasögon efter praktiken. Köpte en liten present till Sara också, jag tror och hoppas att hon kommer bli glad! Jag älskar att ge presenter!
Att jag upptäckte att Miike Snows skiva Happy to you nu finns på Spotify gjorde denna dag så mycket bättre.

KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0