a smile is the best accessory

Skrivet: 2012-03-08 Klockan: 19:53:55


Idag fick jag ett positivt besked som jag kan berätta om imorgon, va hemlig jag har varit den senaste tiden haha... Dagen har varit bra! Det blev kaffe på morgonen med classmates. En lugn och rolig lektion innan lunch då Andreas introducerade massor med ny bra musik för mig, Feel it all around med Washed out till exempel!
Den klarblåa tröjan jag hade på mig är köpt på Monki och den införskaffade jag under mitt senaste Stockholmsbesök.
Eftermiddagen tillbringades med Emelie hemma i mysiga lägenheten. Müsli och ostmackor till mellis blev det, plus te när vi bänkade oss framför ett par avsnitt av Glee. Kvällen blir lugn. Imorgon är det äntligen fredag!

KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0