youth

Skrivet: 2012-06-15 Klockan: 21:09:17



Igår eftermiddag tog jag cykeln hem till Johanna. Vi stekte pannkakor som vi avnjöt i solen tillsammans med både hallon och hallonsylt. Efter en trip ner på stan för inhandling utav nya böcker gick vi hem till mig och åt lax till middag. Gick sen till Flygis och köpte med oss godsaker, dessa avnjöt vi i sin tur i soffan hemma hos henne framför två filmer. Myskväll med andra ord.
Planer smids, nya tankar dyker upp i skallen medans andra aldrig tycks vilja försvinna därifrån. Kan väl i alla fall säga att jag mår väldigt bra just nu. Det var väldigt länge sedan jag hade en sån där riktig dipp anågende situationen med mitt hår. Det är väldigt skönt måste jag säga. För varje dag som går känns det som att jag växer, mitt självförtroende växer rättare sagt. Kanske att det gör det i takt med mitt hår. Ja! Det har faktiskt vuxit sig riktigt långt på vissa ställen nu. Några enstaka fläckar envisas med att förbli kala, men det försöker jag inte tänka på allt för mycket. Förhoppningsvis har allt hår vuxit ut mer eller mindre över hela huvudet tills jag börjar skolan igen i augusti.

KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0