amor fati

Skrivet: 2012-06-21 Klockan: 19:26:45

Gårdagen var en bra dag. Johanna kom hem till mig på förmiddagen och tillsammans åt vi frukost på altanen. Tog oss ner till stan för att uträtta ett ärende, åh. Mötte sedan upp Emma för fika. Efter de spenderade timmarna på stan lyckades jag få med mig lite nya saker hem, bland annat parfymen ni ser ovan, den luktar så gott!
Det blev en springtur efter middagen med min alldeles egna träningskompis Klara, vi är bäst på att träna tillsammans.
Idag gick jag upp 06.15, åtta timmars jobb väntade med start klockan 08.00. Dagen före midsommar är ju den mest fullspäckade dagen på året på Flygfyren. Måste erkänna att jag har varit väldigt nervös inför denna dag, men det gick faktiskt bättre än vad jag trodde att det skulle göra! De åtta timmarna försvann direkt, det var faktiskt riktigt roligt att jobba idag, lunchrasten med Martin gjorde det hela mycket bättre också! Har väldigt härliga arbetskamrater måste jag säga.
Imorgon tar jag bussen ut till Singö för att fira Midsommar tillsammans med familjen Norlin & co! Hugs&kisses!

KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0