all i know is i love you to much to walk away though

Skrivet: 2012-06-26 Klockan: 00:06:52
Bilder från midsommarafton ska jag försöka dela med mig av här snarast. Just nu har jag andra saker att tänka på! Hade min första stängning på jobbet idag. Om man bortser från att jag inte la upp tiden på bästa sätt så blev det ganska bra till slut, tror och hoppas jag. Emma var för övrigt min lunchgäst idag, åt omelett och hade det trevligt. Mickis skulle ha varit med också, men hennes gamla kärra till bil (förlåt Mickis) ville inte samarbeta, vilket ledde till att hon inte hann göra oss sällskap då jobbet väntade.
Har ställt väckarklockan på åtta. Sen på förmiddagen imorgon ska jag ner till polisen och fixa pass! Hehe...

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: myy
Skrivet: 2012-06-26 Klockan: 16:17:54 | BLOGGADRESS: http://mjylk.blogspot.com

gulligull

KOMMENTERAT AV: Abdulla
Skrivet: 2012-06-28 Klockan: 21:00:09 | BLOGGADRESS: http://johannanorlin.blogg.se

puss

KOMMENTERAT AV: micco
Skrivet: 2012-07-04 Klockan: 22:49:02 | BLOGGADRESS:

meeeeen! imorgon ses vi, tjoooolahopp! <3





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0