snart sitter jag på ett plan på väg till värmen

Skrivet: 2012-07-30 Klockan: 18:31:04
Under den gångna veckan har jag hunnit med ett och annat känns det som. Jobbat har jag gjort, ätit tacos med godaste guacamolen tillsammans med två hjärtan, tagit en tripp till huvudstaden med Emsi och Johani för att spendera spengar, blivit hembjudna hem till Martin ute i Rösa med samma liga för att grilla och ha det så mysigt som man bara kan ha i en liten stuga med kor på andra sidan staketet och kaprifol som slingrar sig längst husväggarna, gått genom meterhögt gräs i mörker samt hoppat över både grindar och allt för höga staket för att hinna med bussen hem mitt i natten, handlat det sista inför the big journey, fikat och pratat ute på balkongen hos min mormor som jag tycker om så mycket, och - jag har äntligen sett The Dark Knight Rises på bio, lugnt det bästa filmen jag sett på länge. Otroligt bra var den!
 
Till något helt annat, jag sitter faktiskt på ett flygplan om mindre än ett dygn för att åka ner till Medelhavet, ner till fetaost, vita stränder och turkost vatten. Imorgon klockan 16.05 lyfter planet och jag och Johanna åker äntligen till Grekland! Som jag har längtat! Resväskan håller på att packas för fullt och det mesta är i sin ordning, börjar känna av resfebern lite smått... men så ska det väl vara!

KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0