life is better with friends

Skrivet: 2012-07-06 Klockan: 20:01:10
I tisdags umgicks jag med Johanna och Emma i det fina vädret. Vi köpte med oss jordgubbar och annat gott som vi tog med oss till en brygga där vi sedan spenderade en timme eller två. Jag och Johanna tog ett dopp, det var tyvärr väldigt kallt...
På kvällen blev det mys framför teven hos Emma. Med varsinn Ben&Jerrys i handen skrattade vi något otroligt till älskade How I met your mother och Big Bang Theory. Vi insåg att det kanske var dags att sova vid halv tre, då Emma låg och halvslumrade medans jag skrattade onödigt mycket till skämten i en gammal Disneyfilm, skämten som egentligen inte ens var roliga.
På onsdagen vaknade vi utvilade vid elva och åt supergod frukost. Jag tog sedan cykeln förbi polisstationen för att hämta ut mitt pass, drog sedan hem därifrån. Solen sken som bara den under dagen, därför hämtade Emma och Christopher upp mig med bilen, sen bar det av till Malmen där vi slog oss ner med Christophers kompisar. Det var så otroligt skönt i vattnet! Jag och Emma låg i vattnet länge och plaskade runt.
Födelsedagsfirande väntade på kvällen. Klockan sex och framåt ramlade det in tjejer hemma hos födelsedagsbarnet Cornelia som bastade 18. Grattis igen! När det var dags för henne att göra krogdebut tog jag och Emma cyklarna hem till henne, lite småpurkna över att vi inte kunde hänga med ut, det börjar faktiskt kännas ganska surt att inte ha åldern inne ännu. Men men, min tur kommer om 4 månader och 16 dagar...
Vi lyckades i alla fall ha det trevligt på egen hand. Christopher & co kom och gjorde oss sällskap in på småtimmarna. Vi kom i säng vid fem om jag inte missminner mig.
Efter så lite som som drygt två timmars sömn vaknade jag på torsdagsmorgonen. Av någon anledning fick jag för mig att gå upp, fråga inte varför, för jag kan inte svara på det själv haha. Tog mitt pick och pack och gick hem. Väl hemma insåg jag hur trött jag faktiskt var och somnade på stört när jag lade mig i sängen. Halv tolv möttes jag och Emma i alla fall för att ta bussen till Rimbo där älskade och saknade Mickis väntade på oss. Brun och fin var hon då hon kom hem från Bulgarien tidigare i veckan. Fika och mys ute på tomten var det som gällde.
När jag kom hem igen märke jag verkligen av att jag inte hade sovit tillräckligt (men äsch, man lever ju bara en gång, visst?), sängen hade nog aldrig varit så skön som den var när jag somnade den kvällen. 
 
Idag har jag jobbat, gör det imorgon också, dock ett väldigt kort pass. Sen tar jag bussen ut till Singö och familjen Norlin! Åh nu mår jag bra.
 
 
 
 

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Micco
Skrivet: 2012-07-09 Klockan: 13:12:57 | BLOGGADRESS:

Det var så underbart att äntligen få träffa er finisar. Har saknat er så <3

KOMMENTERAT AV: Micco
Skrivet: 2012-07-09 Klockan: 13:12:57 | BLOGGADRESS:

Det var så underbart att äntligen få träffa er finisar. Har saknat er så <3





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0