we don't sleep when the sun goes down

Skrivet: 2012-01-01 Klockan: 20:11:15
Igår och början på idag var så otroligt otroligt otroligt bra! Började kvällen med jättegod trerätters hemma hos Dalan med fina vänner. Drog sedan vidare hem till Maja för att fira in det nya året. Jag vet inte var jag ska börja..! Hade superkul från början till slut. Massor med härligt folk och jätteskön stämning! Skrek sönder rösten gjorde jag också. Efter tolvslaget sprang tiden verkligen iväg och klockan visade fyra när jag Ludde och Johanna traskade hem genom Norrtälje. Slocknade på stört när jag hamnade i sängen vid fem.
Idag blev det donken mat med gullisar. Mer än så har jag inte gjort den första dagen på det nya året, men så får det faktiskt vara ibland!

Gårdagen kommer bli svårslagen. Kunde inte ha firat in året på ett bättre sett. Tusen tack alla fina som gjorde min nyårsafton till den bästa och extra tack till dig Maja som stod för hela kalaset! ♥

KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0