watch your mouth

Skrivet: 2012-01-28 Klockan: 19:28:43

Kvällen igår spenderades med finaste vännerna, pizza, naturgodis och prat. Vi fick dessutom vara med om ett litet äventyr på vägen hem från Flygfyren, då vi valde att ta en närmare väg som egentligen var avspärrad... Var det svårt att komma upp för den långa och otroligt hala backen? JA. Men till slut kom vi upp!
Idag gick jag upp med tuppen för att åka med mamma och Sara till Inter Sport för att fynda på rean. Fick med mig två nya sportbhar och ett par nya skor hem, bilden ovan. Är himla nöjd! Invigde dessutom skorna idag när jag var på gymmet. Satt som en smäck gjorde de!
Har precis ätit tacos och nu får vi se vad kvällen har att erbjuda. Take care.

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Sara sistah
Skrivet: 2012-01-28 Klockan: 21:29:41 | BLOGGADRESS:

Mehe söta fötter :3

KOMMENTERAT AV: Malin
Skrivet: 2012-01-30 Klockan: 17:44:20 | BLOGGADRESS: http://maaalinohlsson.blogg.se/

Åh, sånna köpte jag också i helgen! Så grymt sköna!!





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0