frames

Skrivet: 2012-01-05 Klockan: 18:51:45



Idag blev jag glatt överaskad när jag läste igenom Norrtelje Tidnings kulturdel! Fina Maja har nämligen skrivit en artikel om bloggar hon rekommenderar, så jag känner mig lite smickrad över att hon ville ha med min! Tusen tack för det Maja!
Idag försökte jag att gå upp lite tidigare än jag gjorde de senaste dagarna, det känns som att jag sover bort alla timmar annars... 
Har under försökt att ta tag i att sätta upp tavlor på mina väggar, har massvis med ramar som bara ligger och samlar damm. Pinsamt nog så har jag fram tills idag inte haft en enda bild uppsatt..! Det är den första tavlan som är svårast att få upp, man vet ju inte hur man ska börja!


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: lifeiswhatyoumakeit.
Skrivet: 2012-01-05 Klockan: 19:34:50 | BLOGGADRESS: http://benniysworld.blogg.se/

Nämen, var du också med? Har inte sett det själv än dock :( hehe.



Sv; Oj, tack som fan! Hon är ju huuur söt som helst!? Har aldrig tänkt på det själv. Vilken jävla komplimang ;) hihiho.





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0