spread a little love and say hello

Skrivet: 2012-01-10 Klockan: 22:02:37
Nu är allt som vanligt igen. Om man bortser från hur trött jag har varit idag så känns det inte ens som att vi har varit lediga. Tillbaka till rutiner och tidiga mornar... Ett plus är i alla fall att vi börjar gå mot ljusare tider! Sakta men säkert går solen upp någon minut tidigare varje morgon, det gillar jag! En annan bra sak är att i och med att man är i skolan fem dagar i veckan så uppskattar man faktiskt helgen mer sen. Så är det för mig i alla fall. När man är på lov under en längre tid blir det lätt att jag inte tar till vara på dagarna på samma sätt! 

Är det någon som känner igen sig när jag säger att jag har väldigt svårt att somna när det är fullmåne? Det är helt galet verkligen! Ligger helt klarvaken till en början!

KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0