sharing different heartbeats

Skrivet: 2012-01-18 Klockan: 22:05:31


Igår kämpade jag verkligen mig igenom skoltimmarna. Tisdagar har verkligen inte blivit en favorit den senaste tiden, but that's life! Ska inte klaga egentligen. Jag följer mitt uppsatta mål om att plugga denna vecka.
Idag drog jag med mig Emelie på ett intervallflex-pass. Här om dagen skrev jag ju att mina ben var möra efter 15 km cykling, efter ivf-passet kan jag säga att det inte ens var i närheten av hur möra och slutkörda min ben var idag! Jag kunde knappt gå hem normalt haha. Men jag älskar den känslan. Att ta ut sig riktigt ordentligt och att sedan ta en dusch och krypa ner under täcket och somna gott, då känner man sig nöjd.

Imorgon börjar jag klockan 12, lika så på fredag. Känns bra.

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: lisa gisslandi
Skrivet: 2012-01-26 Klockan: 22:04:16 | BLOGGADRESS: http://lisagisslandi.blogg.se/

du, måste bara säga en sak, jag tycker du är superfin utan hår!

Om jag hade din huvudform, skulle jag inte tveka på att snagga mig! Du ser jättebra ut!





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0