now you're just somebody that i used to know

Skrivet: 2012-01-21 Klockan: 20:01:40

En minst två år gammal bild.

Igår efter världens skönaste skoldag träffade jag Emma, Johanna och Dalan och åt pizza på Esplanaden. Kan nog påstå att det var den godaste pizzan jag ätit faktiskt.
Idag vaknade jag allt för sent. Åt frukost och sen gick jag och tränade, alltid lika skönt.
Väl hemma igen kollade jag på matchen mellan Sverige-Polen. Handbolls-em är ju igång. Måste erkänna att saknaden efter att spela själv bara blir allt större och större för varje match jag tittar på.
Skulle egentligen ha begett mig hem till Märta ikväll, men typiskt nog har huvuvärk attackerat mig... Så ironiskt att det ska bli så just ikväll, när det annars aldrig drabbar mig i vanliga fall..
Puss

KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0