like when you said you felt so happy you could die

Skrivet: 2012-01-30 Klockan: 20:08:38


Av någon anledning, än så länge okänd, så är jag otroligt trött redan. Och klockan är bara åtta..? Skulle utan tvivel kunna somna om jag la mig i sängen. Började morgonen med att komma till skolan tidigare än jag hade behövt, eftersom att min lärare var sjuk. Jobbade då istället klart med ett svenskaarbete. Hade sedan tre timmars håltimme. Utnyttjade dettat tillfälle och gick hem till mormor för att äta lunch och prata strunt. Solen sken på vägen dit och det hade inte skadat med ett par solglajjor just då. Efter spaghetti-och-köttbullar-lunchen drack vi kaffe, jag ni läser rätt. Kaffe. En dryck som jag faktiskt aldrig trodde att jag skulle lära mig att tycka om. Nu smakar det faktiskt helt okej. Te är dock något jag föredrar.
I vilket fall som helst drog jag tillbaka till skolan för att ha i-val. Sedan slut för dagen.
Även denna vecka har jag bestämt mig för att jag ska försöka vara så effektiv som möjligt när det kommer till pluggandet. En stor jäkla uppsats ligger på mitt samvete och väntar på att bli färdigskriven och inlämnad.
Nu tänker jag dock göra mamma sällskap i soffan till sammans med en kopp te, eller... kaffe kanske? Eller... te?

KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0