i've been twisting to the sun and the moon

Skrivet: 2012-01-14 Klockan: 01:19:13


Eftersom att klockan är efter tolv så kan jag härmed säga att jag överlevde fredag den trettonde. (Går)dagen var härlig. Filmade lite klipp inför ett svenskaprojekt på förmiddagen hemma hos Hannes, tillsammans med hans galna, men söta, hundar... Vi har också börjat med analogt fotografi på fotolektionerna vilket jag känner ska bli väldigt roligt.
Tjugo i fem vandrade jag och Johanna hem till henne i det ruggiga vädret och mamma Norlin bjöd på både varmrätt och efterrätt. Sen bar det av till Isabell en sväng, fick träffa Hanna som jag inte har umgåtts med på år och dar.
Om cirka 14 timmar vankas det jobb för Saras och min del, födelsedagsfirande, så diskplockning etc. väntar! Cashflow. Med tanke på hur det yr utanför mitt fönster just nu så tyder det väl på att det snöstorm. Lite mysigt. 
TAKE CARE


KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0