give me what i need to live

Skrivet: 2012-01-09 Klockan: 22:37:12
Oh my. Lovet är redan slut. Back to school imorgon alltså! Det känns ändå som att jag har hunnit göra en del under lovet så tummen upp för det.
Efter träning och middag tog jag och Emma cyklarna och drog hem till Johanna som äntligen är hemma från Norrland. Drack te och tog helt enkelt igen missad tid.

Jag ska nog skriva en lista över saker som jag vill och göra under 2012.
Om jag inte vill gå runt som en levande död första dagen på vårterminen borde jag sova nu. Tack och hej





KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Lisa
Skrivet: 2012-01-09 Klockan: 23:21:11 | BLOGGADRESS: http://lisamodin.blogg.se/

Oj herre vad Johanna vad lik sin mamma på den bilden!!!!!! Kram på dig Julia, hoppas du får en bra förstadag i skolan imorgon, PÖSS

KOMMENTERAT AV: Zarah-Lou
Skrivet: 2012-01-09 Klockan: 23:53:25 | BLOGGADRESS: http://blogg.zarah-lou.se/

Hoppas skolstarten går bra imorgon! Själv missar jag min.. det.. det gör inget ;)





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0