footprints in the snow

Skrivet: 2012-01-31 Klockan: 22:37:04

Många tankar cirkulerar i huvudet, ganska normalt egentligen, but still. En del tankar tycks aldrig vilja försvinna och jag börjar bli riktigt trött på det. Fan. Käre onödige tanke, var god och lämna mina tankegångar, nu. Tack.
Det är störande att behöva bli påmind dag ut och dag in. Alltid är det något som får mig att associera till de tillfällena som var då, vare sig det är en låt, film, fras, tesmak, plats, listan blir lång. Så fort jag släcker sänglampan och försöker somna  så är det så dags att tankarna och minnena ska dyka upp.

No matter how many times I deny it, I will always remember every detail, every moment, every piece of the memories you've left me. No matter how much I try to forget, it will always be there.


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Abdulla
Skrivet: 2012-02-01 Klockan: 11:05:05 | BLOGGADRESS:

Puss <3





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0