cause in life you cannot press rewind

Skrivet: 2012-01-25 Klockan: 22:57:33
Idag var det dags för det fasade matteprovet. Kan inte dirket påstå att jag kände mig helt hundra på något av de svaren jag gav, men det var jag inte ensam om.
Var på intervallflex även denna onsdag. Träning är verkligen den bästa lösningen om man behöver rensa tankarna lite.
Jag tror de flesta känner igen sig i det här att man så lätt börjar tänka på en person eller en händelse, trots att man egentligen inte borde, och trots att man gång på gång intalar sig själv att sluta upp med det, att det liksom inte spelar någon roll hur mycket du tänker på det. Inget kommer förändras i alla fall.
Detta händer mig allt för ofta, och jag blir verkligen arg på mig själv, för egentligen har jag ingen anledning att tänka på personen i fråga.. Ändå åker tankarna tillbaka till tillfällen man kommer ihåg, men som man så strängt försöker radera ur hjärnan. Typiskt då att det inte funkar. Jag hoppas att man i framtiden kommer uppfinna något som gör att man kan välja ut minnen som man helt enkelt vill ta bort, minnen som bara ligger där i bakhuvudet och skaver, och sedan att man kan trycka på en delete-knapp.

KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0