we can stick around and see this night through

Skrivet: 2012-02-12 Klockan: 11:52:50


Idag ska jag träna och plugga. Gick i princip inte utanför dörren igår så det ska bli skönt att röra på sig lite. Igårkväll var jag ensam hemma, lite småskönt så där. Och eftersom att mamma var på kalas fick jag ta saken i egna händer när det kom till att laga middag. Currykyckling med ris och lite broccoli fick jag till. Och vet ni? Det blev faktiskt riktigt gott!
Men som sagt, studier och träning står på schemat idag. Det känns faktiskt som att jag kommer ha fullt upp nu under veckan som väntar, mer än vanligt i alla fall. Matte B is killing me...
Måndag; plugga Etik och Livsfrågor. Tisdag; glosförhör. Onsdag; Matteprov, plus att den här j***a uppsatsen ska vara inlämnad, plus en annan uppgift inom samma ämne. Torsdag; Prov/diagnos inom sakhällskunskapen om EU. Egentligen är det kanske inte så jättemycket... Det blir helt enkelt vad man gör det till. Får helt enkelt ta mig i kragen och plugga som en tok denna vecka!

KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0