vänner är en skattefri förmögenhet

Skrivet: 2012-02-26 Klockan: 19:57:37


Får ta och sammanfatta helgen lite kort;
Fredag: Trots min sovmorgon till halv ett, gick jag upp kvart över sex för att gå på spinning med Sofia kvart i sju. Efter passet blev det lite armträning uppe på gymmet också. "Hon är galen" tänker ni säkert nu, men tro mig, det var riktigt skönt att starta dagen på det sättet. Resten av dagen flöt på riktigt bra och vips så gick jag på lov!
Lördag: Mötte upp Johanna på stan, som köpte hårfärg. Tog bussen hem till Gransätersgatan. Åt kesomacka och drack te. Därefter lekte jag frisör och färgade Johannas hår, resultatet blev bra!
På kvällen samlades jag, Sara, Johanna, Petra (som är hemma från Spain!!), Emma och Sofia för middag på Little Dublin. God mat och fint sällskap. Kvällen slutade i soffan framför Melodifestivalen och en burk Ben&Jerrys.
Söndag: Sov ut ordentligt. Vid elva kom Johanna hit. Vi gjorde tillsammans en oslagbar frukost som vi avnjöt framför filmen En shoppaholics bekännelser. Därefter gick jag och tränade som vanligt.

En fin helg har jag haft! Och imorgon startar lovet på riktigt, det kan inte bli bättre! ♥

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Anna
Skrivet: 2012-02-27 Klockan: 09:41:31 | BLOGGADRESS: http://lifeinlund.blogg.se/

bra helg! :) ha ett dunderlov nu - själv ska jag skriva tenta.......





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0