typical Sunday chores

Skrivet: 2012-02-05 Klockan: 23:33:04
Denna dag har sett ut som söndagar brukar göra för min del. Gymmade på eftermiddagen, testade på att springa också. Lyckligtvist så kände jag inte av någon smärta i benhinnorna som jag annars lätt gör. Får se om jag fortsätter springa lite då och då, vill ju inte riskera att få ont permanent. Träffade Lisa på gymmet vilket var kul!
Efter en mumsig middag bestående utav lax med ris med saffranssås kom Emelie hit för att plugga lite. Alla borde ha en Emelie till hands när det kommer till matematik. Det är galet vad smart hon är! Men trots detta så kunde jag inte få grepp om alla ekvationssystem som man ska lösa grafiskt och gud vet vad. Matematik B in my heart alltså.
När Emelie gick hem till sig tog jag fram gårdagens glassburk med det återstående innehållet i och lade mig på soffan för att se En shoppaholics bekännelser. Idag har jag inte behövt ha någon söndagsångest, jag är nämligen ledig imorgon. Det ska bli så skönt! ♥ 

KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0