ser du solen bakom molnen

Skrivet: 2012-02-11 Klockan: 16:49:03

Tänk att ha detta uttséende... Galet snygg är vad hon är. Om ändå mitt hår kunde växa ut överallt..!

Idag har vi haft min faster och hennes två döttrar, alltså mina kusiner, på besök. I och med att jag inte har någon vidare bra kontakt med min pappa så har kontakten med dem inte varit den bästa heller, tyvärr. Så det var riktigt kul att vi tog tag i det och träffades. Vi hade massor att prata om och timmarna rusade iväg verkligen. Samtidigt som vi satt där vid bordet med varsinn kaffekopp i handen och hade det jättetrevligt, kunde jag inte undvika att se hur otroligt lik min faster och min pappa är, vilket inte är så konstigt med tanke på att de är syskon, men i alla fall. Det gjorde nästan lite ont att pappa inte var med idag, men det har ju sina anledningar.
I vilket fall som helst så är jag jätteglad att jag fick träffa dem idag, det borde ske oftare. Hela jag blev glad när jag fick se min faster skratta.

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Sarasistaah
Skrivet: 2012-02-11 Klockan: 17:35:52 | BLOGGADRESS:

Du e snigare än heneeee

KOMMENTERAT AV: Matilda
Skrivet: 2012-02-16 Klockan: 20:54:36 | BLOGGADRESS: http://matildawijk.blogg.se/

Julia.. Du är snyggare än henne! Du är galet vacker kvinna..





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0