nothing worth having comes easy

Skrivet: 2012-02-01 Klockan: 23:07:31


Överlag har denna dag varit seg. Vill inte vara negativ men har tyvärr känt så idag. Två timmars individuellt val, matte i en och en halv timme, avslutat med två timmar multimedia. Frysit har jag gjort också, någon gång ska jag ta med mig en termometer och kolla tempen i skolan, för varmt är det banne mig inte.
Jag är i princip pluggfri, om man bortser från i-valet. Jag måste göra färdigt den där jäkla uppsatsen. Önskar att jag kunde vara så duktig att jag sätter mig ner på söndag och gör färdigt rubbet, även den uppiften som vi blev tilldelade nyligen. Skulle vara så otroligt skönt. Synd bara att uppsatsen ska vara så otroligt svår att skriva...
Jag somnar nästa nu. Hoppas att all denna irritation försvinner tills imorgon, orkar inte känna så här. Jag orkar inte tänka på Dig längre. Orkar inte med onödiga saker. Behandla andra som du själv vill bli behandlad. Det är allt jag har att säga.


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: kattis
Skrivet: 2012-02-02 Klockan: 08:14:50 | BLOGGADRESS: http://karh.blogg.se/

en underbart fin bild på dig julia. SÅ fina ögon!

KOMMENTERAT AV: Emelii
Skrivet: 2012-02-03 Klockan: 10:40:51 | BLOGGADRESS: http://guldklimp.blogg.se.

julis, prata??





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0