lediga måndagar borde man få ha varje vecka

Skrivet: 2012-02-06 Klockan: 15:02:47
Att vakna av sig själv och inte utav alarmet gav denna dag en väldigt bra start. Har bara tagit det lugnt och försökt få lite plugg avcheckat från listan. Sitter just nu och äter lite eftermiddagsfika, ostmacka och en hemmagjord latte med extra mycket skum och kanel, yummie! Ska försöka vara studieeffektiv ett tag till, sen ska jag nog se till att måla naglarna.
Om ni för övrigt är sugna på lite ny musik så kan ni klicka in här, en hejvilt blandad lista med allt från Coldplay, Bon Iver, Benjamin Francis LeftWish, Wolf gang, Kite, till Franz Ferdinand, Röyksopp, Vampire Weekend och Bombay Bicycle Club!

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Anna
Skrivet: 2012-02-06 Klockan: 16:01:53 | BLOGGADRESS: http://lifeinlund.blogg.se/

Haha ja, det var verkligen evigheter sen! Förhoppningsvis så finns bilderna från Turkiet och Åland på en hårddisk hemma! :)



Ja, jag har det bra. Har inte riktigt fattat att jag är här för att plugga än bara :P Haha. Men ska sätta mig och läsa lite nu tror jag allt ;)





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0