keep calm, tomorrow is friday

Skrivet: 2012-02-16 Klockan: 19:58:34
Det har varit en härlig skoldag, fylld av trevligt samhällskunskapsplugg med mina klassamigos och lite kaffe. Ja, jag har gått över till the dark side.. Annars har dagen bestått slappa lektioner och bra resultat på prov.
När det var slut för dagen gick jag och köpte en bukett tulpaner till mamma. Därefter städade jag och Sara huset, plus att vi lagade middag. Efter middagen var det dags för presentöppning för mammas del. Hon blev jätteglad för det vi gav henne. Vi gav henne bl.a. ett halssmycke med "Sara och Julia" ingraverat.
Hon förtjänar mdet bästa!
Avslutar kvällen med tårta och... ja.. kaffe.
Hoppas man ser inlägget jag publicerade tidigare idag.. säg gärna till annars! PUSS

KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0