jag tyngs fast i vägar som jag trampat förr

Skrivet: 2012-02-22 Klockan: 22:20:14




Vill börja med att tacka er som kommenterade så fint och peppande i inlägget nedan, verkligen. Jag blir jätteglad ska ni veta!

Skoldagen gick galet fort. Eftermiddagen spenderade jag med Johanna hemma hos mig, åt världen godaste mellis aka frukost och slappade i soffan. Klockan sju väntade intervallflex som vanligt, hade Sofia med mig denna gång vilket var riktigt kul! Vi drog även upp till gymmet en snabbis efter för att träna lite armar. Feg som jag är så har jag aldrig kört med fria vikter framför speglarna, men tog mod till mig och gjorde det idag, med lite hjälp utav Sofia haha. Ska försöka fortsätta med det!
Imorgon väntar sovmorgon och ännu en lugn skoldag. Ska ta tillfället i akt och göra en drömfrukost. Bra start på dagen. ♥


KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0