the world at large

Skrivet: 2012-08-23 Klockan: 14:15:00
Regnet öser ner utanför fönstren just nu, men jag är glad ändå!
Skolan har satt igång. Det känns lite smått overkligt att jag har inlett mitt sista år på gymnasiet. Var det inte igår som jag med nervösa steg gick till Roden för att för första gången träffa klassen, lärarna etc? Två år har gått så fort, kan bara tänka mig hur fort det här året kommer passera. Det är ju så mycket roligt som väntar! Det kommer förmodligen kännas tungt och kämpigt många gånger också, men det får man ta. Jag känner mig i alla fall väldigt motiverad till att göra bra ifrån mig, förra året vid den här tiden var min motivation som bortblåst. Kanske är det annorlunda nu när man faktiskt börjar se slutet.

KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0