questions

Skrivet: 2012-04-23 Klockan: 21:12:58
Vad är den äckligaste mat du vet?
Jag äter det mesta. Men något jag ogillar är när maten innehåller russin och frukt, t.ex. banan...

Vad ångrar du i livet (om något)?

Att jag inte har tagit alla chanser jag blivit given, kan dock inte komma på några specifika nu.

Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Något fint!

Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
Jag hör faktiskt sällan rykten om mig så den här frågan kan jag tyvärr inte svara på!

Vad kommer du ha för klädsel för vår och sommar?
Högmidjade shorts med snygga toppar instoppade, sailorjackan, solglasögon, converse, gladiatorsandaletter och fjäderörhängen!

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken? 
Bilvärlden är en främmande planet för mig. Men jag skulle vilja ha en söt liten bil haha! 

Vad gjorde du i helgen?
Kollade på Lost. Åt fruktsallad. Gick på stan. Köpte fina saker. Sprang med Klara. Gymmade.

Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
Skratta, må bra, träna, borde verkligen få undan lite pluggrester. Kan inte komma på några andra prio 1-saker att göra för tillfället.

Vad har du på dig just nu?
Bomullstopp och mjukisar.

Senaste låt du lyssnade på?
Awake my soul - Mumford and Sons.

Bästa skönhetsknep?
Håll inte på att pilla i ansiktet i onödan, jag själv är jättedålig på det måste jag erkänna. Tvätta inte ansiktet på morgonen, då tar man bort hudens naturliga skyddslager som den har byggt upp under natten. Om man gör detta blir huden i ansiktet lättare torr vilket inte är så behagligt, tycker jag.

Vilken klädstil tycker du är hetast på män? 

Skjorta med byxor och converse är fint tycker jag. Men en enkel tshirt med ett par snygga jeans är inte fel heller!  

Och fulast?
Ett par klumpiga gympaskor.

Vilka tre personer inspirerar dig mest?
Min mamma först och främst. Men sen blir det svårt, man fångar ju upp inspiration från så många! Men Johanna inspirerar mig väldigt mycket när det kommer till kreativitet!

Bästa filmen nånsin?
Men jag är så dålig på sånt här..! Jag kan inte säga en bästa film! Men ett par riktigt bra är Love and other drugs, Love actually, Tarzan och Forest Gump.

Bästa boken nånsin?

Önskar verkligen att mitt intresse för böcker och läsning var större än vad det är i dagsläget. Men det är faktiskt så att så pass mycket som jag fastnade för Twilightböckerna har jag aldrig gjort när jag har läst böcker tidigare. Jag satt uppe på nätterna och läste för att jag inte ville lägga ifrån mig böckerna. Jag har dessutom läst alla fyra två gånger, det förklarar kanske saken?

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Nulle
Skrivet: 2012-04-24 Klockan: 15:07:05 | BLOGGADRESS:

Aw, du inspirerar mig med ska du veta





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0