the sun sets for so long on these streets

Skrivet: 2012-04-22 Klockan: 12:49:10

Nu var det en vecka sedan jag skrev här, fy på mig. Får skylla på att instagram har varit mer lockande...
Det känns bara som att allt bara.. är. Inget är varken superduperbra, men inte heller så att det är värt att klagas på. Det har varit en lugnt vecka kan jag säga i alla fall. Det blev korta skoldagar i princip hela veckan. Har hunnit med ett återbesök hos sjukgymnasten, vet inte riktigt vad vi kom fram till... Ska dit igen på fredag. Torsdagen bjöd på fika med klasskamrater efter skolan. Sen vid fem var det dags för introduktion på Flygfyren, måste erkänna att jag har varit nervös inför detta, men det gick bra! Det var mycket att ta in!
Igår blev det en tur på stan med Klara och Sara, det var ju klubbdagar på h&m så det blev lite nya saker till garderoben. Därefter tog jag och Klara en springrunda och jag kände faktiskt inte av benhinnorna så mycket. Det blev lite styrketräning också. Under kvällen var jag hemma och tittade på Lost, är helt fast, samtidigt som jag åt fruktsallad. Det kan faktiskt vara så mycket godare än godis ibland.
Nu är det söndag. Ska nog träna lite. Vill måla naglarna också. Puss.

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: emelie
Skrivet: 2012-04-22 Klockan: 18:15:00 | BLOGGADRESS: http://nattstad.se/mlieee

gud vad god sallad!

Skönt att det känns bättre i benhinnorna då :) kanske kan träna något i veckan tsm? antingen något pass eller gym. men har matteprov på ons ;( så måste kötta det först. Hoppas att du mår bra juliiisen :D

KOMMENTERAT AV: kattis
Skrivet: 2012-05-14 Klockan: 20:31:21 | BLOGGADRESS: http://karh.blogg.se/

sluuuuuuuuuuta lägg upp bilder på en massa god mat hela tiden! man dör ju när man ser allt gott på bloggen och instagram haha :(





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0