memories stays the same

Skrivet: 2012-04-09 Klockan: 19:58:25




Gårdagen var en av de mysigaste, och framförallt mest spontana, kvällarna på länge! Till och börja med så blev jag och Johanna bjuda hem till Emma för att grilla tillsammans med henne och Martin. Dessvärre ville engångsgrillarna inte sammarbeta med oss så vi fick steka alltsammans i stekpanna hemma i lägenheten, men det blev hur gott som helst i alla fall! Efter middagen ringde vi dit Dalan för mys på balkongen. Det blev en tur hem till mig och till Flygis, vi mötte även upp Ludde som gjorde oss sällskap resten av kvällen! Ända in på småtimmarna satt vi ute på balkongen och hade mysigtaste kvällen någonsin. Jag, Johanna och Ludde gjorde sedan sällskap hem. Har tyvärr inga bra bilder från kvällens andra hälft, dock har jag uppdaterat på instagram. @Julivar. Peace.


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: kattis
Skrivet: 2012-04-11 Klockan: 21:17:29 | BLOGGADRESS: http://karh.blogg.se/

sv; haha jag tror jag var minst lika glad i hatten som du var :D så fin så! det var riktigt kul att få träffa på dig med sötnos! :*





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0